با این بودجه میتونید کارت گرافیک geforce 210 بگیرید
Cyberlife (06-10-15)
این کارت نصب میشه ؟ درگاه این کارت از نوع PCI Express 2.0 و درگاه مادربرد از نوع PCI Express x16برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
https://www.asus.com/Graphics-Cards/...ENTDI1GD3V2LP/
بله نصب میشه .فقط قبل از اپگرید بایوس مادربرد رو به اخرین نسخه سایت گیگابایت اپدیت کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Cyberlife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Cyberlife (06-10-15), M3RS4D 50062 (07-10-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks